لوگوی فراز نگار
Search

نحوه جا زدن کارتریج جت پرینتر

شیوه ی صحیح جا زدن کارتریج جت پرینتر در دستگاه های جت پرینتر صنعتی    iKonMac  در  تصاویر زیر نشان داده شده است. دقت کنید که تصاویر به ترتیب قرار گرفته است.

برای دیدن تصاویر با کیفیت بهتر بر روی آنها کلیک کنید.

1. مکان قرار گیری کارتریج جت پرینتر را در پشت دستگاه شناسایی کنید.

2. کارتریج را داخل حفره مخصوص در پشت دستگاه قرار دهید. توجه کنید که نام iKonMac حک شده بر روی دستگاه به سمت بالا و خودتان باشد.

نحوه جا زدن کارتریج 3

3.کارترج را تا انتها قرار دهید تا به صورت کامل در آن بخش قرار بگیرد.

4. کارتریج در داخل دستگاه قرار گرفت و آماده ی کار است و جا زدن کارتریج جت پرینتر به خوبی انجام گرفته است.

طیف گسترده ای از جوهر برای دستگاه های جت پرینتر صنعتی موجود است. بنابراین دقت شود که جوهر مناسبی را برای چاپ استفاده نمایید. موارد موثر برای انتخاب جوهر شرایط جوّی منطقه, رنگ محصول مورد چاپ, جنس محصول مورد چاپ و سرعت چاپ و دپو می باشند. توصیه میشود انتخاب جوهر مناسب را به عهده کارشناسان کار آزموده شرکت فـراز نگـار بگذارید. همچنین باید دقت شود هر دستگاه تنها قادر به چاپ با یک نوع جوهر می باشد بنابراین قبل از راه اندازی دستگاه, شرایط چاپ را برای کارشناسان, جهت انتخاب نوع جوهر مشخص نمایید. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه تغییر جوهر چاپگر با شرکت فـراز نـگار تماس بگرید.

جوهر های مخصوص این جت پرینترهای iKonMac در پک های پلاستیکی (کارتریج), با آرم و نشانه برجسته برند iKonMac روی سطح کارتریج, که دارای مشخصات, تاریخ مصرف و کد شناسایی می باشند, عرضه می شود. انواع جوهر با کد شناسایی از یکدیگر متمایز می شوند.

باید دقت شود تهیه جوهر از منابع غیر مطمئن ممکن استباعث ایجاد آسیب های جدی در دستگاه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *