لوگوی فراز نگار
Search

فروش اقساطی جت پرینتر با گارانتی و خدمات پس از فروش

شرکت جت پرینتر فراز نگار با افتخار اعلام می دارد آماده فروش اقساطی جت پرینتر های iKonMac انگلستان به صورت فروش اقساطی به صنعتگران محترم ایرانی است.

 با توجه به شرایط ویژه اقتصادی صنعتگران و تولیدکنندگان محترم داخلیشرکت جت پرینتر فراز نگار آماده است تا انواع چاپگرهای  به روز و صنعتی را با شرایط ویژه فروش در اختیار صنایع و تولیدی های محترم کشور قرار دهد.

در این طرح انواع دستگاه های جت پرینتر iKonMac با ویژگی هایی مانند پشتیبانی کامل از زبان فارسی، منوی فارسی، چاپ تاریخ تولید و انقضاء به صورت اتوماتیک،  قیمت محصول، آیکون  و لوگوی استاندارد و انواع لوگوهای دیگر، بدنه تمام  استیل، با سرعت بسیار بالا و مجهز به هد Xaar ، امکان چاپ به صورت نقطه ای و پیوسته، مصرف بسیار پایین جوهر،  مناسب برای استفاده در محیط های صنعتی حتی کارگاه های پرغبار و یا مرطوب و … عرضه می شود. برای آشنایی بیشتر با دستگاه های جت پرینتر iKonMac به صفحه محصولات ما مراجعه بفرمایید.

دستگاه های عرضه شده در این طرح از پشتیبانی 5 ساله و گارانتی یک ساله برخوردارند.

همچنین جت پرینتر فراز نگار عرضه کننده اصلی انواع لوازم جانبی، نوارنقاله و جوهر و حلال مخصوص دستگاه های جت پرینتر است.

برای اطلاع از شرایط اقساطی  فروش دستگاه های جت پرینتر فراز نگار کافی است با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا علاوه بر آشنایی با طرح های خرید دستگاه های جت پرینتر iKonMac بتوانید از خدمات رایگان مشاوره خرید دستگاه جت پرینتر متناسب با مجموعه تولیدی و صنعتی خود بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *