لوگوی فراز نگار
Search

کارتریج جوهر جت پرینتر

کارتریج جت پرینتر در دستگاه های جت پرینتر به عنوان محفظه جوهر استفاده می شوند. در دستگاه های جت پرینتر ikonmac های رزولوشن جوهر در کارتریج های 110 میلی لیتری مورد استفاده قرار می گیرد.

در جت پرینترهای صنعتی ikonmac محفظه جوهر طوری طراحی شده است که کارتریج به هیچ عنوان در حالت اشتباه درون دستگاه نمی تواند قرا بگیرد. دو زائده کناری در کارتریج جت پرینتر باعث می شود که کارتریج درون دستگاه  به درستی قرار بگیرد. درون آن یک محفظه نایلون آلمینومی است که جوهر در تاریکی کامل قرار می گیرد و توسط دو شیار هدایت کننده به خارج منتقل می شود.

در زیر دستگاه و کارتریج جت پرینتر یک روزنه قرار دارد که برای عملیات پرچ کردن مورد استفاده قرار می گیرد. در عملیات پرج کردن کیسه جوهر تحت فشار قرار می گیرد ، جوهر بعد از گذشت از فیلتر و لوله هدایت کنده آن به هد زار می رسد و از آنجا از هد خارج می شود. عملیات پرج کردن بعد از هر بار روشن کردن دستگاه برای نظافت هد الزامی است.

از آنجا که کارتریج های متفرقه در بازار وجود دارد تمامی کارتریج های عرضه شده توسط فرازنگار در زیر و بدنه آن داری آرم و لوگوی ikonmac است.

کارتریج 7940

کارتریج جوهر جت پرینتر با گرید جوهر 7940

کارتریج با گرید جوهر 7940 برای استفاده در خطوط تولیدی است که نیاز به خشک شدن سریع جوهر دارد. سیالیت جوهر بسیار بالا است. شفاقیت و پررنگی بسیار خوبی است. همراه با جوهر یو. وی وجود دارد که باعث می شود در معرض نور خورشید پاک نشود. در زمستان بسیار مطلوب است. و در تابستان بهتر است پرچ اتومات دستگاه فعال باشد.روانی این جوهر باعث می شود که در دمای 5 تا 40 درجه به خوبی کار کند و فشار کمتری به هد دستگاه بیاید.

کارتریج جوهر جت پرینتر با  گرید جوهر 4000k

به این جوهر اصطلاحا سامر گفته می شود و برای استفاده در فصول گرم بسیار خوب است. سیالیت در این جوهر بسیار بالا است و برای کارخانجاتی که بر روی محصولات جاذب مانند فیلتر هوای خودرو، کاغذ، کارتن چاپ میکنند. بسیار مطلوب است. این جوهر دارای یو. وی است و در معرض نور خورشید رنگ آن ثابت می ماند. محدوده دمایی کارکرد این جوهر از 5 تا 45 درجه سانتی گراد است.  کار با این جوهر در دستگاه های که مناسب است بسیار مطلوب است و کمترین فشار را به هد جت پرینتر می آورد . زیرا نیازی نیست تا در حالت پرچ اتومات کار کند و اگر وقفه ای بین چاپ باشد جوهر به هیچ وجه دچار خشکی نازل نمی شود.

کارتریج جوهر جت پرینتر با گرید  5000k Fast Dry

این جوهر با عنوان فست درای (Super Fast Dry) یا بسیار زودخشک شو شناخته می شود. این جوهر برای کار در جاهایی استفاده می شود که سطح جاذب جوهر ندارند مانند پلاستیک و نایلون و انجام سریع چاپ که نیاز به خشک شدن سریع جوهر است مورد استفاده قرار می گیرد.  دمای محیطی آن 5 تا 35 درجه پیشنهاد می شود و پرج اتومات با قدرت و فرکانس بالا فعال گردد. این جوهر بسیار ایده آل و مطلوب برای جاهایی است که از دستگاه های CIJ به صورت سنتی استفاده می شود. دستگاه های های رزولوشین با استفاده از این دستگاه ها می توانند به خوبی بر روی متریال هایی که جاذب جوهر نیستند چاپ کنند.  برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این جوهر که از جدیدترین تکنولوژی های ساخت  جوهر بهره برده می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

کارتریج جت پرینتر 7966 ( جوهر پلاستیک)

این کارتریج جت پرینتر برای استفاده در تولید خطوط  لوله های پلی پروپیلن استفاده می شود و در خطوطی که  چاپ باید  بر روی اینگونه مواد انجام شود بسیار مناسب است.اصولا پلاستیک غیر قابل نفوذ می باشد و این نوع از جوهر در برترین کارخانه ساخت جوهر در انگلستان تولید شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *