لوگوی فراز نگار
Search

چاپ تاریخ تولید و انقضاء در صنایع دارویی

شرکت های مختلف دارویی و پزشکی از مشتریان همیشگی شرکت فرازنگار هستند. چاپ بر روی انواع بسته بندی های دارو، گاز استریل، بسته بندی های مختلف و … در میان مشتریان شرکت فراز نگار قرار دارند. دستگاه های جت پرینتر که به تاریخ زن نیز شهرت دارند، برای درج تاریخ، بچ نامبر، سریال، لوگو درج علامت های بهداشتی و دیگر موارد لازم بر روی دارو، و دیگر اقلام دارویی و پزشکی استفاده می شوند. در زیر نمونه چاپ های مختلف بر روی بسته بندی های مختلف اقلام دارویی آمده است.
در صورتی که شما یکی از دست اندرکاران صنایع دارویی و پزشکی هستید و برای واحد صنعتی خود به دستگاه جت پرینتر نیاز دارید، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا از میان دستگاه های مختلفی خارجی و داخلی که شرکت فراز نگار به بازار صنعت ایران عرضه کرده است، دستگاهی متناسب با نیازتان به شما معرفی کنند. همچنین می توانید از منوی بالای سایت از طریق تب محصولات، دستگاه های جت پرینت ما را مشاهده کنید.

اصول چاپ تاریخ تولید و انقضاء در صنایع دارویی

در صنایع دارویی، تاریخ تولید و انقضاء بر روی بسته‌بندی محصولات نشان داده می‌شود. این اطلاعات برای اطلاع رسانی به مصرف کنندگان و تضمین کیفیت و ایمنی محصولات بسیار مهم هستند. گاهی اوقات، ممکن است برخی اطلاعات دیگر نیز بر روی بسته‌بندی درج شده باشد. به طور کلی، تاریخ تولید و انقضاء به صورت زیر نمایش داده می‌شوند:

1. تاریخ تولید

این تاریخ نشان دهنده زمانی است که محصول ساخته شده است. غالباً در شکل ماه/سال/روز یا سال/ماه/روز (مثلاً 06/2023/07) نمایش داده می‌شود.

2. تاریخ انقضاء

این تاریخ نشان می‌دهد تا کی محصول با توجه به شرایط نگهداری و کیفیت محصول کارآیی و ایمنی خود را حفظ می‌کند. همچنین به عنوان تاریخ انقضاء یا تاریخ انتهای مفید شناخته می‌شود. معمولاً در قالب ماه/سال/روز یا سال/ماه/روز (به عنوان مثال 06/2025/30) نمایش داده می‌شود.

توجه داشته باشید که در بعضی موارد، به جای تاریخ انقضاء، تاریخ پایان مصرف (به عنوان مثال، EXP 06/2025) یا تاریخ بهترین استفاده (به عنوان مثال، Best Before 06/2025) روی بسته‌بندی درج می‌شود.

تاریخ تولید و انقضاء در صنایع دارویی

در ویدیوی زیر می توانید نمونه کار دستگاه جت پرینتر شرکت فراز نگار را در خط تولید گاز استریل مشاهده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *