لوگوی فراز نگار
Search

لوازم جانبی جت پرینتر

لوازم جانبی جت پرینتر ، تایمر،متراژ زن، فتوسل، نوار نقاله، انکودر،تراول دیوایس دایره زن و دیگر لوازم جانبی دستگاه های جت پرینتر توسط شرکت فرازنگار ارائه می شود.

امروزه با گسترش صنعت چاپ و بسته بندی و نیاز روز افزون به انواع دستگاه های جت پرینتر صنعتی استفاده ازادوات  و  لوازم جانبی جت پرینتر  بیشتر احساس می شود. لوازم جانبی نظیر شفت و انکودر ، تایمر ، انواع سنسورهای تشخیص رنگ و انواع حسگرها در عملکرد دستگاه جت پرینتر نقش مهمی را ایفا می نمایند . به جرات می توان بیان نمود که در بعضی از مواقع چگونگی جا نمایی و نصب ادوات جانبی در عملکرد دستگاه جت پرینتر بسیار موثر است . همچنین با استفاده از سنسور های تشخیص رنگ می توان عملکرد دستگاه جت پرینتر را بسیار افزایش داد . کارشناسان شرکت فراز نگار آمادگی انجام هر گونه مشاوره در زمینه های مختلف در خصوص عمکرد دستگاه های مختلف جت پرینتر برای صنایع مختلف تولیدی در سراسر ایران عزیز می باشند .

لوازم جانبی جت پرینتر که توسط شرکت فراز نگار عرضه می شود به شرح زیر است:

– انواع نوار نقاله در ابعاد مختلف  با تنوع بسیار زیاد
– انواع سینی ترافیک جهت جمع آوری محصول در خط تولید
– انواع دستگاه کارت کش
– انواع دستگاه کارتن چسب زن ( 3 و 2 موتوره )
– انواع دستگاه دستی ،  نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک تسمه کش برای صنایع مختلف
– ارائه انواع چسب نواری  کارتن در سایزهای مختلف ( دو الی ده سانت )
– انواع تسمه پلی پروپیلن در سایز و ضخامتهای مختلف برای دستگاهای تسمه
– انواع نقاله مناسب برای دستگاه جت پرینتر ( قابل سفارش مطابق با در خواست شما )

تراول دیوایس دایره زن

کاربرد این دستگاه برای محصولات دایره ای شکل است که سطح مقطع کوچکی برای چاپ در حالت عادی دارند. با این دستگاه محصولات یک حرکت دایره ای شکل با سرعت یکنواخت و با فواصل قابل تنظیم به دور خود دارند که برای انجام چاپ بر روی تمامی سطح مقطع انجام شود..به طو مثال برای چاپ بر روی فیلتر هوای خودروهای هوای سنگین این دستگاه کاربرد بسیار زیادی دارد و در کارخانه جات معتبر کشور استفاده می شود.

 

تایمر

استفاده از دستگاه تایمر برای جت پرینتر در خطوط پیوسته مانند لوله و شلنگ استفاده می شود که محصول محلی برای تحریک فتوسل ندارد و در فواصل زمانی مشخص از طریق تایمر به دستگاه جت پرینتر دستور چاپ داده می شود.

متراژ زن

به جهت چاپ دقیق بر راس متراژ روی محصولات از دستگاهی به نام متراژ زن استفاده می شود که در سرعت های مختلف تولیدی، نظیر خطوط سیم و کابل ، لوله پلی اتیلن، چاپ دقیقا در محل مورد نظر انجام می شود.

فتوسل

فتوسل قطعه ای است که  محصول  را می بیند و  به مادر برد فرمان می دهد تا بر روی محصول چاپ کند. در بعضی از خط های تولیدی محصول یک بار  توسط فتوسل دیده می شود و عمل پرینت  چندین مرتبه انجام می شود.

انکودر

وسیله ای است که به جت پرینترهای دستی وصل می شود و کمک می کند تا در سرعت های مختلف چاپ به صورت یکنواخت صورت پذیرد. برای همین موضوع د رخطوط تولید با سرعت های مختلف مانند سیم و کابل، لوله ، شلنگ، و دیگر موارد حتما می بایست دستگاه به انکودر متصل باشد تا جت پرینتر چاپ های یکنواخت انجام دهد.

نوار نقاله


انواع مختلف نوار نقاله برای دستگاه های جت پرینتر در ابعاد و اندازه های مختلف با پایه های آهنی و رنگ کوره ای  و همچنین استیل توسط شرکت فرازنگار ارائه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *