لوگوی فراز نگار
Search

عملکرد جت پرینترهای Cij چگونه است؟

در خلاصه ترین بیان، جت پرینتر های CIJ یک سیستم چاپ با جریان جوهر مداوم یا CIJ (Continuous Inkjet Printer) است برای شناسایی بدون دخالت دست روی طیف بسیار گسترده ای از محصولات.

جت پرینتر های  CIJ یکی از انواع چاپگرهای صنعتی است که  برای چاپ های تیراژ بالا و سرعت بالا استفاده می شوند. در این نوع چاپگرها، جریان (یا همان جت) جوهر از طریق یک نازل در هد چاپ می شود. یک رزوناتور پیزوالکتریک ارتعاش داده و باعث میشود که جوهر به طور یکنواخت و یک شکل به محصول مورد نظر برای چاپ برسد. یک الکترود شارژ در نزدیکی نقطه آمیختگی جوهر قرار دارد. هر قطره ای که از جریان جوهر جدا می شود با بار ولتاژ اعمال شده تناسب دارد. پس از آن قطرات از میان دو سوپاپ عبور میکنند و ولتاژ ثابت بالا بین این دو عنصر در جریان می افتد.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه های جت پرینتر CIJ پیشنهاد می کنیم از صفحات جت پرینترهای دومینو، جت پرینتر های لینکس  و همینطور به روز ترین جت پرینتر های روز دنیا دیدن کنید.

همکاران ما در سایت کداجت مطلب مفصلی درباره انواع جت پرینتر های Cij و مزایا و معایب این نوع چاپگر ها با عنوان همه‌ی نکاتی که قبل از خرید یک دستگاه جت پرینتر سیستم CIJ باید به آن توجه کنید منتشر کرده اند. که برای کسب  اطلاعات بیشتر در باره این دستگاه ها شما را به خواندن آن دعوت می کنیم.

همچنین در صورتی که قصد خرید دستگاه جت پرینتر CIJ دارید می توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید تا شما را برای انتخاب بهترین دستگاه جت پرینتر متناسب با نیازتان راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *