لوگوی فراز نگار
Search

جت پرینتر پرتابل برای اسکلت فلزی

جت پرینتر پرتابل برای اسکلت فلزی یکی از نیازمندی های صنایع مرتبط است .
با توجه به پیشرفت دنیای صنعت , و نیاز به درج اطلاعات متغیر و مشخصات محصولات تولیدی و الزام چاپ و مشخصات سازه و اسکلت های آن به صورت مجزا از طرف وزارت صنعت و معدن بر روی سازه ها و استرکچر های صنعتی و ساختمانی هر روزه نیاز بیشتری به جت پرینتر های پیشرفته تر در صنایع تولیدی در این زمینه احساس می‌شود.

در صنایع آهن و فولاد شرکت های تولید کننده ی محصولات فراوری آهن نظیر کارخانه جات صنایع سنگین شرکت های تولید کننده سوله ساز ها ,کشتی ساز ها,کارخانجات ماشین سازی نیازاین مدل دستگاه های را طلب میکند.

شرکت مهندسی و بازرگانی فرازنگار اقدام به واردات و ارائه این نوع پرینتر های قابل استفاده در صنایع فوق را نموده و تمام تلاش خود را در این زمینه برای سهولت در کارکرد و معرفی این شرکت دارد .

شرکت های مرتبطی که خود را همواره پیشرو در نوع صنایع و محصولات خود میدانند و همواره به دنبال پیشرفت و تکنولوژی های نوین هستند بهترین گزینه جهت معرفی محصولات خود به صنایع مصرفی وابسته به خود می باشد.

از جمله دستگاه های پیشنهادی این شرکت برای چاپ بر روی محصولات فوق دستگاه های B۱۲,B۲۶,B۵۲ می باشد که در ارتفاع های ۱۲.۷ میلیمتر و ۲۶ میلیمتر و ۵۲ میلیمتر قابلیت چاپ میباشد و دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی و انکودر (قطعه ی تصحیح کننده ی کنتر ل سرعت دست برای چاپ یک اندازه )دارای ۲ باطری پر قدرت LI-ion که هر یک به صورت جداگانه قابل شارژ می باشد قابلیت چاپ با تمامی زبان های زنده دنیا قابلیت چاپ و ساخت بارکد میله ای و QRکه در صورت ساخت بارکد های QR امکان اسکن کردن آن و لینک شدن آن با صفحات مجازی و اجتماعی و سایت های شما می باشد دارای امکان چاپ لوگو، شکل، عکس و آرم استاندارد و موارد الزامی از دید وزارت صنعت و معدن… را دارد.

از جمله تکات مثبت دیگر این دستگاه استفاده از کارتریج هایی است که نیاز به حلال ندارند در نتیجه بدون جوهرریزی و هر گونه آلودگی محیطی می باشد از نکات دیگر این دستگاه:

  1. جوهر خشک نشدن نازل های این دستگاه در صورت عدم چاپ برای فواصل زمانی بلند مدت
  2. قابلیت تنظیم میزان پر رنگی چاپ از بسیار کم رنگ تا بسیار پر رنگ را دارا می باشد
  3. این دستگاه دارای ارگونومی بسیار عالی و بسیار خوش دست و بی نقص می باشد که اپراتور به راحتی میتواند برای مدت زمان های طولانی با آن بدون خستگی کار کند
  4. از مزایا دیگر دستگاه وزن کم آن و قابلیت کارکرد بدون باطری و کار به صورت مستقیم با برق شهری می‌باشد
  5. دستگاه دارای یک کیس نگهداری که درون آن دو سری باطری شارژی /شارژر مخصوص دستگاه/فلش USB//اورینگ های اضافی که مربوط به انکودر و هرزگرد
  6. تنظیم فاصله بین سطوح چاپ و دستگاه می باشد
  7. قلم مخصوص صفحه نمایش و انکودر و تبدیل برق

با توجه به اطلاعات ذکر شده این سری جت پرینتر ها دستی مناسب چاپ بر روی سطوح فلزی مانند اسکلت‌های فلزی و استرکچر های فلز صاف و دورا و…. می‌باشد.

دستگاه جت پرینتر دستی فوق ساخت کشور تایوان بوده و به سفارش شرکت فرازنگار ساخته و وارد کشور شده و دارای یکسال گارانتی کامل در ایران می‌باشد در ادامه می‌توانید نمونه چاپ روی اسکلت فلزی با استفاده از دستگاه جت پرینتر را مشاهده نمایید.

***

***

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *