لوگوی فراز نگار
Search

فروش جت پرینتر دست دوم

شرکت فراز نگار با افتخار اعلام می کند ، آماده فروش و عرضه انواع جت پرینتر دست دوم در مدل های مختلف با شرایط پراختی مناسب، همراه با نصب و آموزش و راه اندازی در محل خریدار  است. برای کسب اطلاع از انواع مدل های موجود می توانید با ما تماس بگیرید.

آیا خرید جت پرینتر دست دوم و کارکرده توجیه دارد؟

اصولا دستگاه های جت پرینتر دست دوم به دلیل عمر طولانی که دارند، توانایی این را دارند که  با گذشت چند سال کار به کارخانه ی دیگری فروخته شود و بتواند سالها در کارخانه دوم کار کند. بر خلاف تصور ذهنی ما ایرانیان، که جنس دست دوم را جنس از کار افتاده می دانیم و اصولا اعتقاد داریم هر چیز می خریم نو و دست اول باشد. دستگاه های جت پرینتر ارائه شده توسط این شرکت پس از تعویض هد و با هد نو فروخته می شوند.

تاریخ تولید، انقضا، و سریال نامبر محصولات توسط دستگاه های جت پرینتر درج می شود.

دستگاه تاریخ‌زن دست دوم

دستگاه های جت پرینتر را می توان دستگاه های تاریخ زن اتوماتیک مدرن نیز نامید. زیرا از این دستگاه ها بیش از هر دستگاه دیگری برای درج تاریخ تاریخ تولید و انقضا بر روی محصولات مختلف، خصوصا محصولات غذایی استفاده می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر برای تهیه و خرید و کسب قیمت دستگاه های تاریخ زن دسته دوم با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جت پرینترهای دستی دست دوم

جت پرینترهای دستی دست دوم از جمله دستگاه هایی است که با توجه به قیمت بالای دستگاه های جت پرینتر خصوصا نمونه‌های کم قیمت تر آن طرفداران بسیاری دارد. برای اطلاع از انواع مختلف جت پرینتر دستی و دستگاه های موجود قابل ارائه با کارشناسان فروش ما  تماس بگیرید.

به روزرسانی دستگاه های قدیمی

شرکت فراز نگار با توجه به واحد های مختلف که در بخش درباره ما به طور مفصل به آن اشاره شد، توانایی انجام اورهال کردن و به روزرسانی تمامی دستگاه های جت پرینتر موجود در دنیا را دارد. بخش واحد بازرگانی خارجی این شرکت، با توجه به ارتباطات گسترده دائم، از طریق روابط خود، دستگاه های موجود در کشورهای دنیا را رصد می کنید که بعضا پس از گذشت چند سال کار، به دستگاه های جدیدتری ارتقاء پیدا می کنند با خرید این دستگا ه ها وارد کشور عزیزمان ایران می کنند.

لوگوی شرکت های جت پرینتر

تامین قطعات و لوزام یدکی جت پرینتر دست دوم

تامین قطعات و لوازم یدکی و به روزرسانی آنها مطابق با کارخانه سازنده در واحد خدمات پس از فروش با همکاری واحد تحقیق و توسعه به خوبی انجام می شود. و هنگام فروش به مصرف کننده با گارانتی کامل یک ساله، به خریدار عرضه می گردد.

فراز نگار با عرضه دستگاه های جت پرینتر کارکرده سالها توانسته  است تعداد زیادی از این دستگاه ها را وارد ایران کرده و پس از به روزرسانی  به خریدارانی که تمایل دارند دستگاه ها را با قیمت مناسبی تهیه کننده عرضه نماید.

همچنین بخش دیگری از کار این شرکت به روزرسانی دستگاه های موجود در کشور است. بدین معنی که دستگاه های جدید را به کشور وارد کرده و به کارخانه ها فروخته و دستگاه قدیمی آنها را ضمن اورهال به واحد هایی که تمایل به خرید دستگاه های با قیمت مناسب تر دارند عرضه می نماید.

جت پرینتر های دست دوم با سیستم CIJ

عمده فعالیت این شرکت بر روی دستگاه های پر قدرتی مانند، دومینو انگلستان،  لینکس انگلستان، ایماژ فرانسه، EBS آلمان و  ساون (SAUVEN) انگلستان می باشد. برای کسب اطلاع از انواع جت پرینترهای دست دوم موجود با سیستم CIJ می توانید با دفتر فروش تماس بگیرید.

ارائه خدمات به دستگاه های خطوط تولید وارداتی

همچنین این شرکت اماده نصب و راه اندازی تمام دستگاه های جت پرینتری است که همراه با خطوط تولید وارد کشور شده است. و مصرف کننده آن نیاز به داشتن شرکتی جهت خدمات پیشتیبانی را حس می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *