لوگوی فراز نگار
Search

تاریخ زن محصولات غذایی و بهداشتی

درج تاریخ بر روی محصولات مختلف خصوصا محصولات غذایی، دارویی و بهداشتی بخش مهم و غیر قابل چشم پوشی از صنایع غذایی و نوشیدنی و دارویی و بهداشتی است و جزو بدیهی ترین حقوق مصرف کنندگان است. دستگاه تاریخزن وظیفه درج تاریخ بر روی بسته بندی محصولات مختلف را دارد.

دستگاه تاریخ زن عنوان کلی است که به گستره وسیعی از دستگاه هایی که کار چاپ تاریخ را بر روی محصولات و فرآورده های مختلف انجام می دهند می توان اطلاق کرد.در واقع تاریخ تولید و انقضا توسط دستگاه های مختلف مانند تاریخ زن های غلطکی و دستی و یا تاریخ زن های بسیار پیشرفته و با سرعت بالا مانند جت پرینتر های CIJ و پیزو بر روی محصول چاپ می شوند.

منظور ما از دستگاه تاریخ زن در این مطلب، دستگاه جت پرینتر است که با تکنولوژی پیزو و یا حرارتی(ترمال) و  Hp به صورت پرتاب جوهر (اینک جت) بر روی محصولات مختلف خصوصا در صنایع غذایی، تاریخ و دیگر اطلاعات مورد نیاز مانند قیمت، شیفت و … را درج می کند.

چت پرینتر +E18
پیشرو در صنعت چاپ صنایع غذایی

تصویر جت پرینتر e18+ iKonMac

معرفی چت پرینتر +E18​

کاربرد دستگاه تاریخ زن صنعتی

از دستگاه تاریخ زن برای درج تاریخ بر روی بسته بندی محصولات خوراکی مانند حبوبات، لبنیات و شیر، کیک، ماکارونی، انواع گوشت ، ادویه، دارو و … استفاده می شود.  در واحدهایی که نیاز به سرعت زیاد است و حجم تولید بالا است از دستگاه های تاریخ زن صنعتی استفاده می شود. سرعت بالای این دستگاه ها و همچنین امکان چاپ اطلاعات بسیاری مانند تاریخ تولید و انقضا، انواع کد و لوگو، از دستگاه های تاریخ زن صنعتی که به نام جت پرینتر نامیده می شوند استفاده می شود. برای اشنایی بیشتر با دستگاه های جت پرینتر از مطلب جت پرینتر چیست دیدن کنید.

تاریخ زن صنایع غذایی

دستگاه های تاریخ زن در صنایع غذایی کاربرد بسیار گسترده ای دارند. در واقع هیچکدام از محصولات غذایی بدون درج تاریخ تولید توسط این دستگاه ها، امکان عرضه به بازار را ندارند. بنابراین استفاده از این دستگاه ها در صنایع غذایی و نوشیدنی اجتناب ناپذیر است. برای آشنایی با کارکرد دستگاه های جت پرینتر در صنایع غذایی از طریق فیلم و تصویر می توانید از صفحه صنایع غذایی و نوشیدنی در سایت فراز نگار دیدن کنید.

همچنین برای آشنایی با اصول درج تاریخ بر روی محصولات از مطلب راهنمای درج تاریخ تولید و انقضا دیدن کنید.

تاریخزن بطری

هنگام خرید دستگاه تاریخ زن بطری باید به جنس بطری، میزان تولید در ثانیه ، و انحنای سطحی که قرار است چاپ بر روی آن انجام شود، توجه کرد. در صورتی که میزان چاپ از هفت عدد در ثانیه بیشتر باشد باید از میان دستگاه های CIJ و جت لیزر گزینه ای  برای چاپ استفاده کرد، برای تیراژ های کمتر از این عدد قیمت دستگاه و هزینه های جانبی آن در صورت انتخاب دستگاه CIJ بسیار زیاد می شود و بهتر است انتخاب ما از میان جت پرینتر های با سیتم پیزو باشد.

قیمت تاریخزن اتوماتیک

دستگاه های قیمت زن اتوماتیک نام دیگری است که برای جت پرینتر ها استفاده می شود. با توجه به تکنولوژی به کار رفته در این دستگاه ها قیمت آن می تواند بین 15 تا 150 میلیون تومان در نوسان باشد. هنگام خرید دستگاه تاریخ زن اتوماتیک بسیار اهمیت دارد تا نوع صنعت و میزان چاپ روزانه ی خود را به فروشنده اعلام کنید تا او بتواند دستگاه متناسب با نیازتان به شما معرفی کند.

دستگاه های تاریخ زن حرارتی

نوعی از دستگاه های تاریخ زن هستند که با قرارگرفتن حروف برنجی بر روی ریبون و ثبت نوشته ی مورد نظر بر روی جعبه های بسته بندی کار می کنند. این نوع دستگاه تاریخ زن مناسب چاپ های کوچک و تولیدات کم است.

محصولات شرکت iKonMac

شرکت فراز نگار وارد کننده و عرضه کننده دستگاه های جت پرینتر تاریخ زن iKonMac انگلستان، انواع جت پرینترهای مختلف را برای کار در صنایع متوسط و بزرگ غذایی و دارویی و بهداشتی با تکنولوژی پیزو و های-رزولوشن ارائه می کند. برای آشنایی با دستگاه های ارائه شده توسط فراز نگار از صفحه محصولات ما دیدن کنید.


چاپ قیمت و تاریخ تولید و انقضا