لوگوی فراز نگار
Search

چاپ در خط تولید تن ماهی و بسته بندی میگو

چاپ در خط تولید تن ماهی و بسته بندی میگو توسط جت پرینتر انجام می شود.
صنایع غذایی و شعبات مختلف آن نیاز مبرمی به چاپ بر روی بسته بندی های خود دارند. خطوط تولید تن ماهی و میگو از جمله بخش های صنعت غذایی است که مانند دیگر محصولات غذایی نیاز به چاپ اطلاعات مختلف بر روی بسته بندی های آن است. این کار در خطوط تولید تن ماهی، توسط دستگاه جت پرینتر بر روی نوار نقاله انجام می شود.

معرفی ماهی تن

ماهی تن  جزو مواد غذایی بسیارغنی است زیرا پروتئین با کیفیت و ارزش غذایی بالایی دارد. وجود اسیدهای آمینه ضروری برای بدن و سلامت انسان، اسید چرب امگا-3 و چربی و کلسترول پایین آن را جزو منابع غذایی بسیار ارزشمند قرار می دهد. همچنین مواد معدنی دیگر مانند سدیم، آهن فسفر، سلنیوم، روی و منگنر موجود در این ماده غذایی را باید نام برد. ماهی تن بر خلاف دیگر ماهی ها، گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. قرمزی گوشت آنها به دلیل میزان زیاد پروتئین میوگلوبین در بافت‌های ماهیچه است

ویدیوی چاپ جت پرینتر +E18 در خط تولید ماهی تن

در این ویدیو می توانید چاپ بر روی در قوطی فلزی ماهی تن را که توسط شرکت فراز نگار نصب شده است ببیند. در این خط تولید از دستگاه جت پرینتر +E18 از کمپانی آیکون مک برای تولید استفاده شده است.

سرعت بالا و هزینه ی چاپ مناسب از جمله ویژگی هایی است که باعث شده، دستگاه جت پرینتر +E18 برای این خط تولید

معرفی میگو

میگو سرشار از کلسیم، ید، و پروتئین باست. مصرف میگو تاثیر خوبی بر روی سیستم گردش خون انسان دارد. میگو املاح ضروری به ویژه آهن و فسفر دارد و برای کودکان در حال رشد و زنان باردار مفید است. میگو از منابع ویتامین B۱۲، ویتامین D، سلنیوم، پروتئین، چربی های غیر اشباع و آهن و نیاسین دارد.

ویدیوی چاپ جت پرینتر بر روی بسته بندی میگو

بر روی بسته بندی های میگو عبارات 30-40، 40-50، 50-60، 60-70 و غیره درج شده است. منظور از این عبارات، تعداد میگویی است که در هر کیلو در هر بسته قرار گرفته است. برای درج این موضوع و دیگر اطلاعاتی که بر روی بسته های جت پرینتر قرار دارد، از دستگاه جت پرینتر استفاده می شود.

در این ویدیو از دستگاه جت پرینتر +E18 برای چاپ بر روی بسته های میگو استفاده می شود.