لوگوی فراز نگار
Search

جت پرینتر دومینو

معرفی شرکت و جت پرینتر شرکت دومینو انگلستان

شرکت دومینو در سال 1978 تاسیس شد. این شرکت شهرتی جهانی در حوزه توسعه مستمر و تولید تکنولوژی های چاپ و کدینگ دارد و توانسته نیازهای صنایع مختلف را با استاندارد و کیفیت بالا تامین کند.  واحدهای تولیدی شرکت دومینو در تایوان، انگلستان، آلمان، هند، سوئد و آمریکا قرار دارند و دستگاه های جت پرینتر های دومینو را تولید می کنند.

جت پرینتر CIJ سری A شرکت دومینو

این سری جت پرینترهای که از سال 1998 معرفی شده است توانسته محبوبیت و نفوذ بسیار خوبی در صنایع بزرگ در بسیاری از کشورها کسب کند. مدل های قدیمی تر این دستگاه  A100 و A200 در سال های پیش عرضه شدند و توانستند جای خود را در بسیاری از کارخانه ها و همیچنین مجموعه های تولیدی در ایران پیدا کنند. در سری A  محصولات شرکت دومینو امروزه دستگاه های A300 و A400 از سوی این شرکت عرضه می شوند.

معرفی جت پرینتر CIJ مدل A400

این دستگاه که بدنه آن با فولاد ضد زنگ 304 ساخته شده در مقابل گردوغبار و آب بسیار مقاوم است و می تواند در شرایط مختلف محیطی با کیفیت و سرعت بالا چاپ کند. این دستگاه به شکلی طراحی شده که کمترین نیاز به مداخله اپراتور را دارد و از سیستم Surestart هنگام راه اندازی استفاده می کند. این سیستم به صورت اتوماتیک سیستم جوهر دستگاه ها را در هنگام راه اندازی تنها با فشردن یک کلید شستشو می دهد.

جت پرینتر دومینو سری A300
جت پرینتر دومینو سری A300
جت پرینتر دومینو سری A400
جت پرینتر دومینو سری A400

معرفی جت پرینتر CIJ مدل A300

این دستگاه که بدنه آن با فولاد ضد زنگ 316 در شرایط بسیار سخت مقاومت بسیار خوبی دارد و به خوبی بدنه آن می تواند در مقابل گرد و غبار و رطوبت مقاومت کند. همچون مدل A400 این دستگاه نیز از سیستم Surestart هنگام راه اندازی استفاده می کند. برای چاپ در شرایط دشوار و نیاز به انعطاف این دستگاه ها بسیار مناسب است و بهره وری بسیار بالایی دارد.

این یک انتخاب عالی است اگر شما نیاز به یک چاپگر  انعطاف پذیر و با حداکثر بهره وری را داشته باشید.

برای آشنایی با جت پرینتر Ax550  شرکت دومینو  از مطلب جدیدترین جت پرینترهای روز دنیا دیدن کنید.

نقاط ضعف و قوت دستگاه های CIJ

جت پرینتر های CIJ از جمله جت پرینترهای دومینو، دارای نکات ضعف و قوت بسیاری هستند که توجه به آنها پیش از خرید ضروری است.

مهمترین نکته ای که پیش از خرید این دستگاه ها لازم است مد نظر  قرار گرفته شود این است که این دستگاه های برای چاپ در تیتراژ بسیار بالا طراحی شده است و برای صنایعی که کمتر از 500 هزار چاپ در روز دارند و نیاز به سرعت بالایی ندارند مناسب نیست زیرا هزینه های جانبی در تعداد پایین تر پوشش داده نمی شود.

همچنین وزن این دستگاه ها در مقایسه با دستگاه های پیزو بالا است و به همین خاطر مشکلاتی برای ارسال دستگاه برای تعمیر و خدمات ایجاد می شود.

نکاتی در مورد شرکت دومینو

  • شرکت دومینو توانسته در 120 کشور در سرتاسر جهان از طریق 25 دفتر و 200 توزیع کننده خود دستگاه های جت پرینتر خود را به صنایع مختلف عرضه کند
  • شرکت دومینو بیش از صد هزار دستگاه جت پرینتر سری A را از زمان ساخت این دستگاه ها در سال 1998 تا کنون فروخته است.
  • شرکت دومینو 2700 کارمند در سرتاسرجهان دارد.
  • شرکت دومینو بیش از صد هزار دستگاه جت پرینتر سری A را از زمان ساخت این دستگاه ها در سال 1998 تا کنون فروخته است.
  • تکنولوژی های که شرکت دومینو در حوزه چاپ استفاده می کند شامل CIJ، لیزر پرینت، جت پرینتر های حرارتی، لیبل زنی و … است.
  • تکنولوژی های که شرکت دومینو در حوزه چاپ استفاده می کند شامل CIJ، لیزر پرینت، جت پرینتر های حرارتی، لیبل زنی و … است.
  • شرکت دومینو در فعالیت های انسان دوستانه ای از طریق جمع آوری پول از میان کارمندان خود در انگلستان مانند مرکز سرطان مک میلان، مراقبت های سرطانی ماری کوری و همتایوانن بیمارستان های محلی و سازمان های جوانان شرکت کرده است.

 عضویت در Ifm

شرکت دومینو افتخار دارد که عضو انیستتیو تولید (Ifm) از طریق دانشگاه کمبریج است که این خود دسترسی این شرکت را به منابع متفاوتی هموار کرده است.

جوایز و اعتبار نامه ها

تعهد شرکت دومینو به تولید در کلاس جهانی و توزیع دستگاه های جت پرینتر و کدینگ از سوی دولت انگلستان و بدنه صنایع شناخته شده است. موفقیت هایی که شرکت دومینو کسب کرده شامل:

جایزه ملکه (Queen’s Award) برای موفقیت های پایدار در تجات جهانی

شرکت جت پرینتر دومینو توانسته پراعتبار ترین جایزه ی انگلستان برای عملکرد در تجارت را در انگلستان کسب کرده کرده است. جایزه ی ملکه برای موفقیت های پایدار در صفحنه تجارت جهانی. این موفقیت به جهت پیشرفت مداوم و ارائه خدمات و محصولات و حجم و اندازه فعالیت های این کمپانی به آن اعطا شده است.

جایزه ی تجارت شرق انگلستان

این جایزه که از سال 1990 هر ساله به شرکت های موفق اعطا می شود ، از این رو طراحی شده تا قدرت شرکت های شرق انگلستان را بازتاب دهد و حرکت شرکت های و مجموعه های که رشد اقتصاد این منطقه را در سال های پیش رو شکل می دهند نشان می دهد.

جوایز محیط زیستی در سال 2007

در سال 2007 شرکت ن دومینو دو جایزه ی محیط زیستی را از آن خود کرد. جایزه ی طلایی سیب سبز ، و جایزه بازیابی تجاری که به خاطر 66 درصد کاهش در دفن زباله ها و موفقیت در بازیابی زباله ها از آن خود کرد.

اعبتار نامه ها

تعهد شرکت دومینو به کیفیت در دریافت سری ISO 9000 در کشورهای مختلف و ISO9001 بازتاب یافته است. بعلاوه این شرکت موفق به اخذ اعتبارنامه ISO14001 بخاطر مدیریت محیط زیست و پیشرفت هایش دریافت کرده است. این اعتبار نامه به این شرکت در نیتجه ی تلاش های مستمر برای کاهش مصرف الکتریسیته کارخانه ها بدون کاستن از تولید و کاهش ضایعات کارخانه در نتیجه بازیابی به این شرکت اعطا شد.

برای تهیه انواع جت پرینتر، تامین قطعات و جوهر و حلال با کارشناسان ما تماس بگیرید.